Volgers

donderdag 29 november 2012

Christmas inspiration















Hallo allemaal,
 Dit keer heb ik een projectje gemaakt..
Een canvas doek..met een tafereeltje.
Ik heb gebruik gemaakt ,van die lieve Bildmalarnas..


Ik heb voor de krans in het midden gebruik gemaakt van
een Tim Holtz die.(festive greenery)
daarna heb ik de hulstblaadjes bewerkt met distressinkt(foresst moss)..
Heb de blaadjes wel opgebold met een embossingpen..
De bildmalarnas heb ik ingekleurd met Twinkling H2O



Ik heb een craftable van Marianne design gebruikt en lekker bewerkt met glitter...
Geeft toch nog even een extra effect..



De bloemen zijn ook van Marianne, bewerkt met distressinkt(firedbrick)
en opgebold met een embossingpen..
De swirl eronder is van memory box..

Hopenlijk heb ik jullie genoeg inspiratie gegeven..

Op naar mijn volgende werkjes..


Groetjes Ginette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten