Volgers

maandag 4 april 2011

Hoera, ik heb Prijs

Hallo, Ik heb eindelijk een prijsje gewonnen ,heb namelijk meegedaan op de tgf-hyves (greeting farm). De challenge van maart,was namelijk iets met bloemen.... En hier is mijn prijsje,mooie roosjes en hele mooie afdrukjes van the greeting farm. Christa had ook nog een mooie kaart erbij gedaan,zoals te zien is op de foto. En ja, ik kon het niet laten ,moest gelijk aan de slag met die mooie afdrukjes.... dus heb heerlijk een poosje zitten kleuren..... Groetjes Ginette


2 opmerkingen:

  1. Ginette, van harte gefeliciteerd met je prijs. Ik herken het gevoel dat je meteen met je gewonnen spulletjes aan de slag wil. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je mooie prijs, je hebt de afdrukjes mooi ingekleurd en nu kaarten ermee maken, ik ben benieuwd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen