Volgers

zondag 30 januari 2011

Three times a lady

Hallo,

Weer een mooi werkstukje. Heerlijk aan het werk geweest, met mijn copics. Ik had genoeg in te kleuren. Het mooie papier is van Magnolia.


De lady's zijn natuurlijk van Magnolia , de taart is ook van magnolia en de cupcake is van kaban.
Die leuke stempels zijn allemaal verkrijgbaar bij zo-wie-zo. Onmisbaar de martha stewart pons.
Copic nummers : E50,51,53,00,31,35,55,Y21, 26, RVoooo,ooo,10,21,R20,RV32,34,
De strikjes heb ik extra bewerkt met de glossy accents van Tim Holtz. Tekststempel is van Kaisercraft,die ze net binnen hebben ,bij zo-wie-zo.
Ga nu heerlijk genieten van mijn kopje thee.
Fijn weekend iedereen.
Groetjes Ginette

1 opmerking:

  1. Hoi Ginette,
    Ik kwam via de magnolia hyve op jou blog terecht. Jij maakt leuke dingen! Ik ben gelijk volger geworden, kan jouw nieuwe creaties volgen.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen